Rekord mennyiségű ember streameli az olimpiát, nőtt az előfizetők száma is.
A Max streamingszolgáltatás bevezetése révén az európai nézők teljesen új élményként élhetik meg az Olimpiai Játékokat. A Párizs 2024 már két nappal a kezdés után több egyedi nézőt vonzott a Warner Bros. Discovery streamingplatformjain, mint a legutóbbi Nyári Olimpiai Játékok összesen. Ráadásul a nyitóhétvégén a Warner Bros. Discovery rekordot döntött az új európai D2C előfizetők számában is, jelentősen túlszárnyalva a várakozásokat.
A Párizs 2024 a Max és a discovery+ platformokon összesen majdnem egymilliárd percnyi megtekintést ért el, ami csaknem hétszerese a Tokió 2020 ugyanezen időszakában elért nézettségnek, és az akkori összmegtekintés 75 százalékát is elérte. A Max és a discovery+ platformokon eltöltött idő is jelentősen nőtt: az eddigi eredmények alapján egy néző átlagosan 63 százalékkal több időt tölt a platformokon, mint a Tokió 2020 alatt.
Az eddigi adatok szerint ötször annyian streamelték az olimpiát, mint a Tokió 2020-at ugyanennyi idő alatt. A nézőszám növekedésének fő mozgatórugója a Max elindítása volt, amelyet eddig a teljes streamingközönség 80 százaléka használt. Július 27-én, szombaton a Warner Bros. Discovery rekord nézőszámot ért el az olimpiai játékokkal.
Az Eurosport ingyenes olimpiai híreket és rövid videókat kínáló weboldalain a látogatói aktivitás szintén több mint 43%-kal nőtt. Az Eurosport átlagos lineáris közönségszáma az összes főbb országban emelkedett a Tokió 2020-hoz képest, és eddig 98%-kal nőtt a Játékok alatt, ami szembemegy a teljes tévéhasználat elmúlt években tapasztalható csökkenő tendenciájával.
A 2024-es Párizsi Olimpiai Játékok a 2024. augusztus 11-i záróünnepségig tartanak. Az események csaknem ötven országban, tizenkilenc nyelven követhetők a Maxon, a discovery+ platformon és az Eurosport lineáris csatornáin.