Annyian próbálták streamelni a Trónok harca-előzményszériát, hogy lefagyott a rendszer, az HBO Max ügyfélszolgálati robotja pedig kicsit túlpörögte a dolgot.
Az Egyesült Államokban vasárnap este debütált a Trónok harca előzménysorozata, a Sárkányok háza az HBO Maxon (nálunk hétfőtől vált elérhetővé), és annyian próbálták egyszerre elindítani, hogy volt, ahol lefagyott a rendszer. A The Hollywood Reporter beszámolója szerint bizonyos Amazon-eszközök nem tudtak lépést tartani a nézői rohamokkal – igaz, ezek a technikai problémák csak nagyjából 3700 felhasználót érintettek.
„A Sárkányok házát ma este több millió HBO Max-előfizető nézi sikeresen” – írta közleményében az HBO. „Tudomásunk van arról, hogy a Fire TV eszközökön keresztül csatlakozni próbáló felhasználók egy kis része problémákkal küzd, és folyamatban van a megoldás az érintett felhasználók számára.” Az HBO Max ügyfélszolgálati robotja pedig olyan lelkesen próbált segíteni a felhasználókon, hogy
még az HBO Max fő fiókjától is megkérdezte, hogy szüksége van-e technikai segítségre
a Sárkányok háza premierjének megtekintéséhez.
Az @hbomax fiók körülbelül egy órával a Trónok harca előzménysorozatának premierje után azt tweetelte, hogy „Az egyetlen dolog, ami le tudta rombolni a Sárkányok házát, az ő maga volt. #HOTD” Kevesebb mint fél órával később az @HBOMaxHelp egy udvarias konzervkérdéssel válaszolt: „Szia, segíteni szeretnénk. Meg tudnád mondani, hogy milyen eszközt használsz?” (A tweetet azóta törölték.)
És hogy mi késztethette az @HBOMaxHelpet arra, hogy gyakorlatilag saját magát kérdezze meg, hogy szüksége van-e segítségre? A rendszer nyilván automatikusan olyan tweeteket keresett, amelyek valamilyen módon utalnak a Sárkányok házára, valamint olyan kulcsszavakat, amelyek technikai problémákat sugallnak: az @hbomax ezen tweetje esetében ez a lerombol (tear down) volt.
Nekünk szerencsére gond nélkül sikerült megnéznünk a Sárkányok háza első részét, meg is írtuk a véleményünket.
Via: Variety