A kimenekítés második részét egy interaktív, izzadó óriásplakáttal hirdeti a streaming óriás.
A filmipar mindig is kereste az új utakat, a megújulás lehetőségét, nem csak a mozitermekben és streamen, de a hirdetésekben is. Meg kell hagyni, az ember mindig felkapja a fejét, ha egy kreatív reklámot lát, és a Netflixnek most sikerült egy olyan plakátot csinálnia a Chris Hemsworth főszereplésével készült akciófilmjéhez, A kimenekítés második részéhez, ami igazi interaktív élménnyel lepi meg az arra járókat.
A plakát a színész arcát ábrázolja hatalmas méretben, a szöveg pedig azt mondja mellette:
„olyan intenzív az akció, hogy még az órásplakátjainkat is megizzasztja”.
És valóban, bármilyen hihetetlen, Hemsworth képéről csorog a víz. Hogy ne kelljen sokat találgatnotok, már el is áruljuk, hogy ezt úgy érték el, hogy
a színész homlokán apró, de tényleg apró, lézerrel vágott lyukak vannak, amiken keresztül olyan ütemben és mennyiségben pumpálják a vizet, hogy az az izzadtság illúzióját kelti.
Extraction 2 has such intense action scenes that Chris Hemsworth is even sweating on the billboards! pic.twitter.com/WA9HJ0MbFo
— Netflix (@netflix) June 23, 2023
Korábban már volt hasonló moziplakát, például a Jurassic World: Világuralom kapott egy olyan órásplakátot, amin egy gigantosaurus agresszívan reagál azokra, akik a közelébe mennek. A kimenekítés 2. plakátja viszont nem csak interaktív és jópofa, de bensőséges is, hiszen aki meglátja, arra gondol: „Nahát, ez a híres csávó is úgy izzad, mint én a pótlóbuszon. Ha hazaértem, meg is nézem a filmet, hogy miben hasonlítunk még.”
hopp, itt egy baki!
Szemfüles nézők szúrták ki a netflixes akciófilm-folytatás egy egészen röhejes hibáját.
Tovább
A kimenekítés 2. elég jól pörög a Netflixen, csak az első héten 40 millióan nézték meg, és már megy az ötletelés a harmadik részről. Vajon az milyen reklámot fog kapni?
(via Tha Guradian)