A The Tax Collector című bűndrámában játszik egy mexikói banda pénzbehajtójaként tevékenykedő kegyetlen gengsztert – és a jelek szerint nagyon komolyan vette a szerepét.
Ahogy arról korábban mi is írtunk, a Harag című II. világháborús dráma után David Ayer rendező ismét összeállt Shia LaBeouffal, aki a The Tax Collectorban a címbéli „adószedőt”, Creepert alakítja – aki természetesen nem egy kishivatalnok, hanem a Mágus nevű Los Angeles-i maffiafőnök veszedelmes jobbkeze, akinek az a feladata, hogy bármi áron begyűjtse a nagyfőnök jussát. Csakhogy amikor feltűnik a városban Mágus régi nagy riválisa, Creepernek és kollégájának már nem a behajtandó pénzek, hanem saját testi épségük miatt kell aggódniuk.
Shia LaBeouf mindig is balhés arc hírében állt, az utóbbi években viszont feltűnősködő húzásai után igyekezett inkább a filmezésre koncentrálni. A The Tax Collectorban a jelek szerint ezt a két dolgot összekötötte egymással, hiszen egy elég extrém aktussal hangsúlyozta a film iránti elkötelezettségét: Creeper minél hitelesebb megformálása kedvéért kitetováltatta a teljes mellkasát – mármint igazából, nem valamilyen lemosható festékkel, hanem véglegesen.
„Ő az egyik legjobb színész, akivel együtt dolgoztam, és testben és lélekben egyaránt rendkívül elkötelezett.
A Harag miatt kihúzatta az egyik fogát, majd jött a The Tax Collector, és teletetováltatta a mellkasát. Szóval mindenben benne van, nem ismerek egyetlen nála elkötelezettebb embert sem” – nyilatkozta színészéről David Ayer rendező. Egyes értesülések szerint ráadásul a sztár a tetoválás mellett az arcát is megvágta a szerep kedvéért.
Shia LaBeouf got his entire torso tattooed for a new movie role, so that it would be as realistic as possible. Here is the pic:#Shia#ShiaLeBoeuf#ShiaLaBeouf pic.twitter.com/fNV1Ia7I2Q
— Nintendo Leaks - Tiffany Treadmore. (@HotGirlVideos69) July 3, 2020
S ha ezt az elkötelezettséget, amit egy tetoválás és egy vágás jelent, Shia LaBeouf később meg is bánja, az biztos, hogy mostanában nagyon komolyan veszi a színészkedést: az elmúlt években olyan, nagy elismerést hozó filmekben láthattuk, mint az önéletrajzi ihletésű Honey Boy, a fesztiválkedvenc The Peanut Butter Falcon vagy Andrea Arnold rendezése, az American Honey. Ami pedig David Ayert illeti, úgy tűnik, a The Tax Collectorral a nagy blockbusterek után visszatér az olyan kisebb független filmjei világához, mint a Nehéz idők vagy Az utca királyai.
(via Movieweb)