A Palm Springs most kijött előzetese is elbűvölő és rendkívül eredeti, a Sundance Filmfesztiválon pedig megőrültek érte a népek – és a forgalmazók.
Időutazós filmek, időhurkok, mindig ugyanakkor felébredő főhősök, akik újra meg újra és újra átélik ugyanazt a napot – hát lehet ezt komolyan venni? Ugye hogy nem, már az Idétlen időkigben (1993 ) is csak vicceltek vele, a legutóbb pedig a Boldog halálnapot! filmek játszottak el ezzel a témával, most pedig itt az eddigi leglazább feldolgozás, a Palm Springs, aminek most jött ki az első előzetese, és amikor azt írjuk, hogy laza, akkor tényleg tessék úgy érteni, hogy lazaaaaa...
Andy Samberget nehéz hová tenni: egyrészt olyan borzalmas filmek köthetők a nevéhez, mint az Apa ég! (2012) Adam Sandlerrel, a kicsit túltolt Brooklyn 99 - Nemszázas körzet című sorozat, harsány humora nyilván megosztó, ugyanakkor kétségtelenül tehetséges komikus. Két gyerekkori barátjával, Akiva Schafferrel ls Jorma Taccone-nal közösen futtatja a The Lonely Island elnevezésű, szintén nehezen definiálható formációt, amely elképesztően sikeres vicces videókat rak össze, sőt, Popsztár: Soha ne állj le (a soha le nem állással) címmel saját kamudokumentumfilmjük is van, ami sokak szerint a 2016-os év legjobb zenés filmje volt – és most már saját romantikus vígjátékuk is van. Bizony, a The Lonely Island már filmeket is gyárt, és első munkájuk, a Palm Springs kapásból történelmet is írt, miután levetítették a Sundance Filmfesztiválon. Nem csak a fesztivál legnépszerűbb filmje lett, hanem az itt valaha legdrágábban értékesített produkció is, amit végül a Hulu vitt haza, akik hamarosan, július 10-én tűzik műsorra.
Miről is van szó? Adott egy lány (Cristin Milioti - ő volt annak idején az „anya” az Így jártam anyátokkalban), aki éppen húga esküvőjén unja magát halálra, ám a lagzin megjelenik egy idétlen srác, aki meglepő könnyedséggel csavarja el a fejét. Ám amikor odakint a szabadban szexelnének, megjelenik egy pasas (J.K. Simmons), és nyilat ereszt a fiú hátába, aki egy különös, ragyogó barlangba menekül, és amikor belép, őt is berántja az az időhurok, ami a srácot fogva tartja. A többi már állandó buli – vagy állandó csömör, ki hogy nézi. Mert mindegy, mit csinálnak, akár fel is kenődhetnek egy kamion hűtőrácsára, másnap épen és egészségesen ébrednek, ami nem rossz dolog, de hol van a vége? És ha ennyien imádták a filmet a Sundance-en, akkor nyilván vezet valahová, és az első nagyjátékfilmjét készítő Max Barbakow munkáját éppen úgy halálra dicsérték, mint Samberg és Milioti munkáját, és ezzel most mindketten szintet léphetnek. Mi pedig nagyon várjuk a filmet, ami arról is híres, hogy a Rotten Tomatoes kritika összesítő adatbázisán 100 százalékon áll.