Erotikus témát feldolgozó filmet készíteni mostanság veszélyes vállalkozás, ehhez kétség sem férhet. A műfaj jelenkori képviselői ugyanis vagy megbotránkoztatnak, esetleg kínos nevetésre késztetnek, netán rezignált ásítást váltanak ki az agybutító, szexualitástól túlburjánzó média hatására a téma iránt immunis közönségből. A szexualitást, mint attitűdöd feldolgozó filmes produkciók szám szerinti gyártásával az élen járó francia nemzet újabb jeles képviselője új köntösbe kívánta tálalni az évezredes történetet.
A Jean-Claude Brisseau rendező által mozivászonra álmodott történetét egy éjszakai lokálban nyitja, ahol aljas, viszont tipikusnak mondható cselekmények viharában egymásra talál a film két főhősnője, a vetkőzést művészi színvonalon űző gyönyörű sztriptíztáncosnő, Natalie és a csúnyácska pultos szerepét kényszerűségből gyakorló Sandrine. Miután nem vállalják be a lokál szőrös szívű és testű mocsok macsó tulajt, páros lábbal történő utcárahajítás után nekiállnak új munkát keresni. Csakhogy a két bevállalós csaj nem a hagyományos Expresszes álláskeresés híve, testük segítségével behálózott férfiakon keresztül kívánnak feljutni a szakmai szamárlétra legfelső fokára - mégpedig a lehető leggyorsabb tempóban. Az eredetinek a legnagyobb jóindulattal sem nevezhető módszer természetesen működik - ahogy mindig is működött. Szerelmükért esedező főnökök ostromolják a végzet egyre kecsegtetőbb pozíciókba helyezkedő asszonyait, a számításba azonban hiba csúszik. Ambíciózus hősnőink ugyanis szembetalálják magukat a legfelső főnök felettébb vonzó, ám ördögien gonosz fiával, aki vérbeli manipulátor lévén behálózza az önjelölt szívtiprókat.
A sztorinak ezen a pontján az addig többnyire hagyományos történetmesélés technikájával előadott film végleg átlépi az abszurditás határát. Elkezdődik a szürreális rémálom, melyben a legfőbb gonosz szerepében tetszelgő vonzó boss szexuál-filozófia leckéket ad a film két hősnőjének, tolmácsolva ezzel a produkció rendezőjének némileg neurotikus világképét. Az egymásra halmozott groteszk jelentek azonban meglepő módon a film előnyére válnak, bár a film élvezhetőségi indexén ez mit sem segít. Mert ez a mozi nem egyszerű eset, nem szórakoztat, viszont felkavar, elgondolkodtat, talán valamelyest sokkol vagy kiábrándít, de elfelejteni nem fogjuk, az biztos.