Martin Messier multimédiás művész, zeneszerző és előadó, akit leginkább az elektroakusztikus zene és az előadóművészet más ágai közötti együttműködés foglalkoztat, a zene és a tárgyak, testek kapcsolata. Úgy lehel hangokkal életet tárgyakba, ahogy a mozdulatok teszik a testtel: olyan hétköznapi eszközök segítségével komponál zenét, mint az ébresztőóra, toll, vagy egy varrógép. Messier-nél a hang mozgatórugó, és nem alárendelt a mozdulatokhoz való viszonya. Munkáival olyan helyeken járt már, mint a MUTEK, a római Luminaria, a Sonar, vagy a linzi Ars Electronica.
Caroline Laurin-Beaucage táncos a Toronto Dance Theatre-ben tanult és számos ismert koreográfussal és társulattal dolgozott együtt az elmúlt 12 évben. 2011-ben csatlakozott a világhírű kanadai társulathoz, az O Vertigóhoz. Sokat dolgozik élő zenével, főleg a szintén kanadai Nicolas Basque zeneszerző-előadóval.
A Soak a zene, a mozgás és a fény összehangolásának lehetőségeit kutatja. Arctalan, nemtelen lények mozognak sötét, üres térben. Szaggatott mozgásukkal bele-belemártanak minket az elveszett testek végtelen univerzumába. Érzéki csalódás ez, futurisztikus trip, vibráló flashback pulzáló zajzenére. Az atmoszféra egy csapásra beszippant. Jefta Van Dinthert és Hiroaki Umedát juttatja eszünkbe.
A(z) Trafó előadása
Hozzászólások