Repülni kell, de repülni drága - ezt nem csak mi érezzük, ha jegyet vásárolunk. Szemmel láthatólag az úgynevezett fajlagos költségek határozzák meg azt, hogy melyik repülőgép, milyen távon, mennyire jövedelmező vagy veszteséges. Természetes, hogy a piacért hatalmas verseny folyik. A fajlagos költségek egyik legalapvetőbb eleme, hogy hány kilométer távolságra hány utast mennyi pénzért visz el egy repülőgép? A múlt évtizedben még úgy tűnt, hogy a Boeing hatalmas utasszállító gépei egyeduralkodóvá válnak. Aztán megjelent az európai Airbus, néhány éve pedig ennek is legújabb típusa, a hatalmas A380-as.
Figyelem: A beküldött észrevételeket a szerkesztőink értékelik, csak azok a javasolt változtatások valósulhatnak meg, amik jóváhagyást kapnak. Kérjük, forrásmegjelöléssel támaszd alá a leírtakat!
Megértem, ha elfogult vagy a Boeing-el szemben, de várjuk meg a vizsgált eredményét. Nem biztos hogy konstrukciós hiba miatt zuhant le az airbus.
Nálam egyébként az A380 a favorit, de tetszik a Boeing új 787-ese is :-)
Az értesítések jelenleg le vannak tiltva! Amennyiben szeretnél cikkajánlókat kapni, kérlek, hogy a böngésző Beállítások / Értesítések menüpontja alatt állítsd be az értesítések engedélyezését!
Hozzászólások