Egy igen különböző lépcsőkből épült, hatalmas lépcsőház megmászásáról szól ez a több fesztiváldíjat nyert kísérleti film, melynek Patrick Bokanowski a vágója és társdíszlettervezője is, sőt maga tervezte a speciális effektusokat. Szimbolikus jelenetek játszódnak le az egyes szinteken, ahol a figurák tetteik és saját hóbortjaik foglyainak tűnnek. Robbanások, önállóan mozgó tárgyak, formát öltő és semmivé váló falak, padlók és mennyezetek tárulnak elénk, miközben a meredek lépcső lassanként elvezet a nagy fényesség övezetébe, ahol emberi és nem-emberi lények találkoznak.
Figyelem: A beküldött észrevételeket a szerkesztőink értékelik, csak azok a javasolt változtatások valósulhatnak meg, amik jóváhagyást kapnak. Kérjük, forrásmegjelöléssel támaszd alá a leírtakat!
Hozzászólások
Coleman
2012 jan. 10. - 19:56:10
Mik vannak! Bokanowski a porton! Ezek szerint volt olyan, amikor vetítették filmjét idehaza is. Én az összes Bokanowski mûvet nagyszerûnek, vagy egyenesen zseniálisnak tartom, a kedvencem a La plage, amit még nézni is egészen földöntúli érzés, pedig pofonegyszerû. A korai rémálomszerû darabok is igen erõsek. Az angyal tudtommal az egyetlen egész estés filmje, ami kissé csalóka, mert epizodikus felépítésû, a különbözõ részek elég lazán kötõdnek egymáshoz. Volt benne fantasztikus, volt benne olyan, ami tõle szokatlanul picit didaktikus volt, bár mindegyik epizód mûvészileg megformált. A film csalódás volt, igazi magnum opust vártam, és a "több az jobb" idétlen elvét követve azt vártam, hogyha Bokanowski 60 perces filmet készített, akkor az gigászi lesz, de amit az elején írtam, most is áll: minden Bokanowski film legalább nagyszerû, így Az angyal is az.
Az értesítések jelenleg le vannak tiltva! Amennyiben szeretnél cikkajánlókat kapni, kérlek, hogy a böngésző Beállítások / Értesítések menüpontja alatt állítsd be az értesítések engedélyezését!
Hozzászólások