Figyelem: A beküldött észrevételeket a szerkesztőink értékelik, csak azok a javasolt változtatások valósulhatnak meg, amik jóváhagyást kapnak. Kérjük, forrásmegjelöléssel támaszd alá a leírtakat!
Hozzászólások
9/10
Jim Hacker
2016 febr. 11. - 21:43:25
9/10
Nagyvárosi dráma, tönkrement házasság, válás. Nem túl izgalmas téma számomra, csakis Jill Clayburgh és Alan Bates miatt néztem meg. És mekkora meglepetést okozott...
Erica, a fõhõsnõ, végig érdekfeszítõ. Van egy kiskorú lánya, félrelépett férje, sok barátnõje, aztán egy pszichiátere, és néhány férfi ismerõse. Saul (Alan Bates) csak a film felén túl lép be, és ezzel új erõket hoz mozgásba. A film elég hosszú, véletlenül sem vígjáték, sok mellékszereplõje van, és néhány nagyon õszinte sírós jelenetet is kínál, amelyekben csak nõk szerepelnek. Izgalmas tanulmány a nõi lélekrõl, ahol fontos szerepet kap a gyermek (lány) és néhány férfi. A helyszín Manhattan, New York, nekem nem sokat jelent, mégis szerves része az egésznek, és van egyfajta varázsa.
A mondanivalója a végében rejlik, ritkán találkozom ilyennel mostanában. Akit érdekel egy igazi mûvész film, nyilván megvárja a végét, és a lezárás tesz hozzá olyasvalamit, amit sokan elmulasztanak az életben: nincs lezárás, a ma után jön a holnap, ha már nem nekünk, akkor a szeretteink számára.
Paul Mazursky rendkívül eredeti látásmódú alkotása. Kíváncsivá tett a rendezõ többi filmjére.
Az értesítések jelenleg le vannak tiltva! Amennyiben szeretnél cikkajánlókat kapni, kérlek, hogy a böngésző Beállítások / Értesítések menüpontja alatt állítsd be az értesítések engedélyezését!
Hozzászólások