A második héten 71 százalékkal esett vissza a méregdrága Petőfi-film nézőszáma

A Most vagy soha! már nem mozdít meg akkora tömegeket, mint az első héten.

Mint arról korábban a PORT.hu is beszámolt, a nyitóhétvégén (ami a március 15-e miatt ráadásul hosszú hétvége volt) összesen 75 551-en nézték meg a mozikban országszerte a Most vagy soha! című filmet (csak viszonyításképp: a Semmelweis tavaly novemberben 29 141 nézővel nyitott). Ez 162 070 136 forintos bevételt jelent, a film költségvetése pedig több mint 6 milliárd forint volt.

Nagyon úgy néz ki, hogy a kezdeti lelkesedések nem voltak indokoltak, ugyanis a Petőfi-film nézettsége a második hétre alaposan megcsappant:

a második hétvégén már csak 21 755 néző volt kíváncsi rá, ez pedig nagyon durva, 71 százalékos visszaesés.

Így eddig összesen 112 850-en látták moziba, ami 236 777 455 forintot hozott, ami nagyon távol áll a 6 milliárdtól.

kritikánk a filmről

Most vagy soha! - Ezek a márciusi ifjak mintha egy sörreklámból léptek volna ki

Minden idők legdrágább magyar filmjében magasztos pillanatok sora követi egymást, miközben egy másik szálon Rákay Philipék az akcióra tették a hangsúlyt. Az előbbi nem működik annyira, az utóbbi szórakoztató lett.

Tovább

 

A Kung Fu Panda 4. viszont felküzdötte magát az első helyre, a Dűne második része pedig stabilan tartja a második helyet, a Most vagy soha! viszont az első helyről a harmadikra esett a nézettségi listán.

(Filmforgalmazók Egyesülete)